Klantenservice

Veilig browsen en winkelen

De BureaustoelWijzer website is door Stichting Qshops keurmerk grondig onder de loep genomen en voldoet aan alle vereisten, die de stichting aan betrouwbare websites stelt. Met vertrouwen mogen wij dan ook het officiële Qshops keurmerk voeren. Alle details over onze Qshops deelname kunt u hier vinden: qshops.org/webshop/view/bureaustoelwijzer-nl

Qshops keurmerk

Aan wie verkopen wij?

Wij verkopen zowel aan zakelijke klanten als aan particulieren in Nederland en België. Ondanks dat onze prijzen op deze website altijd excl. BTW vermeld staan, worden al onze offertes en bestellingen altijd voorzien van het totaalbedrag inclusief 21% BTW. Zo is het voor iedereen meteen duidelijk wat het totaalbedrag is en wat daarbij het in rekening gebrachte BTW bedrag is. Onze Belgische klanten, die in het bezit zijn van een geldig BTW nummer, hoeven wij geen BTW in rekening te brengen. Hiertoe zullen wij uw BTW nummer wel kort moeten checken via de tools die de Europese Unie daarvoor beschikbaar heeft gesteld.

Compleet assortiment

Mocht u desondanks toch iets missen op onze website, nodigen wij u van harte uit om geheel vrijblijvend contact met ons op te nemen. Zo kunnen we samen kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Van alle merken, die u op de website kunt vinden, voeren wij de complete collecties. Als een model niet op onze website staat, wil dat niet zeggen dat wij het betreffende model niet kunnen leveren.

Bestellen

In onze webshop kunt u een geselecteerd aantal modellen makkelijk en veilig bestellen, altijd tegen één van de scherpste prijzen op het internet. Vanuit uw winkelwagen kunt u altijd met één druk op de knop direct een bestelling plaatsen. Ons bestelscherm is zeer overzichtelijk en vraagt u alleen om de gegevens, die absoluut nodig zijn om uw bestelling correct te kunnen doorvoeren.

Betalen

U kunt uw bestelling op verschillende manieren betalen bij ons. Daarbij is het wel van belang of u uw bestelling als particulier bestelt of zakelijk. Vooruitbetaling is voor alle bestellingen beschikbaar. Hiervoor kunt u gebruik maken van een veilige en snelle online betaling via iDEAL. U kunt ook zelf een bankoverschijving verzorgen, maar dan duurt het minimaal 1 werkdag langer voordat wij uw betaling hebben kunnen verifiëren. Wanneer u via iDEAL betaalt, wordt uw bestelling altijd direct in gang gezet.

Achteraf betalen voor bedrijven

Onze zakelijke klanten bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling achteraf te betalen door middel van een factuur, die pas naar u verzonden wordt wanneer u uw bestelling ontvangen heeft. U kunt uw wens om achteraf te betalen duidelijk aangeven in het bestelscherm. Wij voeren wel altijd een check uit voor iedere firma, die op rekening wil kopen bij ons!

Verzending

Standaard verzending

Wij kennen twee manieren van verzending: de standaard en de luxe verzending. De standaard verzending wordt verzorgd door de fabrikant, importeur of door onszelf als de fabrikant en de importeur deze service niet aanbieden. Bureaustoelen worden in de staat en de verpakking geleverd, zoals ze uit de fabriek zijn gekomen. Bij sommige modellen betekent dat, dat ze in ongemonteerde staat geleverd worden. Dit wordt duidelijk aangegeven bij de productdetails en in de winkelwagen. Montage is echter niet complex en er worden altijd duidelijke montageinstructie meegeleverd.

U dient er ook rekening mee te houden, dat levering per vrachtwagen kan geschieden, die dan wel in staat moet zijn het afleveradres te kunnen bereiken. Levering geschiedt altijd tot maximaal achter de 1e drempel van de begane grond. Is het afleveradres een bedrijfsverzamelgebouw of een woonflat, dan is de 1e drempel de gemeenschappelijke toegangsdeur van de receptie of de portiek.

Standaard verzending via TNT Post

Enkele modellen zijn zo compact, dat ze te verzenden zijn via de TNT Post. In deze gevallen zullen deze modellen bij standaard verzending via de TNT Post verzonden worden. U krijgt daarbij altijd de beschikking over een tracking code om uw zending te kunnen volgen.

Luxe verzending als optie

Als extra service bieden bij als alternatief voor de standaard verzending een luxe verzending aan. Hierbij wordt iedere bureaustoel altijd volledig gemonteerd geleverd en wordt ter plekke al het verpakkingsmateriaal afgevoerd. Uw bureaustoelen worden tot op de werkplek bezorgd en u krijgt indien gewenst een korte introductie over de belangrijkste functies van uw stoel.

Wanneer u kiest voor luxe verzending van uw bestelling dient u rekening te houden met een verlenging van de levertijd van 2 tot 4 werkdagen. Deze tijd is nodig om uw luxe verzending te plannen en uit te voeren. Vanzelfsprekend zal het niet mogelijk zijn om met deze verlenging van de levertijd een 48 uurs levering te kunnen uitvoeren.

Levertijden

Wij hebben een unieke collectie aan ChairExpress stoelen, die binnen 5 werkdagen geleverd kunnen worden op uw adres. Daarnaast vallen er heel wat modellen binnen ons assortiment onder diverse snellever programma's van onze leveranciers. De rest van de stoelen kennen een levertijd van grofweg gemiddeld 4 tot 8 weken. U krijgt altijd zo snel mogelijk een zo concreet mogelijke leverdatum door van ons, zodra deze ons beschikbaar is gesteld door onze leveranciers. Wanneer u kiest voor luxe verzending, stemmen wij het moment van levering altijd telefonisch exact met u af.

Retourneren

Wet Koop op Afstand

Als particuliere consument geniet u onder de Wet Koop op Afstand belangrijke rechten bij het kopen van producten via een webshop. Deze wet geeft u het recht om uw bestelling zonder opgaaf van reden te retourneren binnen 7 werkdagen. Uiteraard geniet u ook bij ons dit recht op retournering van uw bestelling.

Let wel goed op, dat dit recht alleen geldig is voor alle stoelen, die wij of onze leveranciers direct uit voorraad leveren, zonder dat ze geassembleerd hoeven te worden n.a.v. uw specifieke wensen en de door u geselecteerde opties.

Afwijkende regels voor maatwerk

Bijna alle stoelen in onze webshop worden echter speciaal voor u gefabriceerd na bevestiging van uw bestelling. Hier behoren ook alle modellen, die tot de zogenaamde snellever programma's behoren van onze leveranciers. Deze stoelen zijn niet snel leverbaar omdat ze direct uit voorraad geleverd worden, maar omdat de onderdelen ervan ruim voorradig zijn of vanwege een geoptimaliseerde productielijn. Deze producten worden allemaal automatisch gekwalificeerd als maatwerk. Het recht op retournering is dan niet meer van toepassing vanwege deze maatwerk kwalificatie. Of u recht heeft op kostenloze retournering staat altijd duidelijk vermeld bij de productdetails.

Uw tevredenheid staat voorop

Natuurlijk vinden wij het cruciaal, dat u als klant tevreden bent over uw aankoop. Wanneer u dat onverhoopt niet zou zijn, zullen wij er in samenspraak met u alles aan doen om uw bestelling terug te kopen tegen een marktconform bedrag.

Garantie

Op ieder product ontvangt u de garantie zoals deze door de fabrikant bepaald is. Wij vormen uw aanspreekpunt in het geval van het maken van aanspraak op garantie en we zullen ervoor zorgen dat uw claim binnen zo kort mogelijke tijd op de juiste plek terecht komt. De verdere afhandeling van de garantie zal de fabrikant verder op zich nemen wanneer uw claim geaccepteerd is. Let op: de garantietermijn en -voorwaarden verschillen per fabrikant en soms ook per model. Op onze productpagina's staat de garantie altijd vermeld. Bij twijfel en voor extra informatie kunt u het best even contact met ons opnemen. Wij lichten u graag voor over alle ins en outs van de verschillende garanties van de merken in onze collectie.

Contact opnemen

Op zoek naar persoonlijk advies, interesse om langs te komen in onze studio of behoefte aan een offerte?

Neem dan gerust even contact met ons op!

Dat kan via +31 (0)85 4011 295 of via ons contactformulier.